Μεθοδεύσεις…

Η κεντρική είσοδος του Σταδίου της ΑΕΚ από την οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης. Αριστερά ο δενδοφυτευμένος ευρύς χώρος που περιέβαλε τον μη αποπερατωμένο το έτος 1957 Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος. Δεξιά διακρίνεται η πυκνή δενδροστοιχία και το φαρδύ πεζοδρόμιο προ των κατοικιών του Μικρασιατοπροσφυγικού συνοικισμού. Πηγή: "Αναζήτηση Αγοράς", Απρίλιος 2008
Η κεντρική είσοδος του Σταδίου της ΑΕΚ από την οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης. Αριστερά ο δενδοφυτευμένος ευρύς χώρος που περιέβαλε τον μη αποπερατωμένο το έτος 1957 Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος. Δεξιά διακρίνεται η πυκνή δενδροστοιχία και το φαρδύ πεζοδρόμιο προ των κατοικιών του Μικρασιατοπροσφυγικού συνοικισμού. Πηγή: «Αναζήτηση Αγοράς», Απρίλιος 2008

Το να παρουσιάζει κανείς το ζήτημα της δημιουργίας δεύτερης ράμπας εισόδου στο γήπεδο Μελισσανίδη ως νέο ζήτημα, διορθωτικό δήθεν κάποιας σχεδιαστικής αστοχίας της Περιφέρειας Αττικής συνιστά είτε ασυγχώρητη άγνοια, είτε επένδυση πάνω στην κοντή μνήμη της κοινής γνώμης.

Υπενθυμίζουμε ότι η συζήτηση γι’ αυτή τη δεύτερη υπογειοποίηση είχε γίνει ήδη από το 2013 στο δημοτικό συμβούλιο ΝΦ-ΝΧ όπου, δημαρχευούσης της Ευτυχίας Γαϊτανά, ο Δημήτρης Μελισσανίδης προέδρευσε στη διαδικασία παρουσίασης του έργου στους αιρετούς «εκπροσώπους της πόλης». Εκεί, διημείφθη κι ένας διασκεδαστικός διάλογος μεταξύ του προέδρου και του δημοτικού συμβούλου Παντελή Γρετζελιά επί αυτού ακριβώς του ζητήματος, ενώ παραδίπλα κάθονταν και οι άλλοι αιρετοί, αλλά φευ…

Αργότερα, τον Απρίλιο του 2016, ο υπουργός «Περιβάλλοντος» του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης υπέγραψε την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για το έργο, όπου, στην ενότητα «Βασικά στοιχεία του έργου» διαβάζει κανείς και τα ακόλουθα:

«Τα οχήματα εισέρχονται και εξέρχονται από δύο επίπεδα. Το πρώτο εξυπηρετεί τις κινήσεις της Πατριάρχου Κωνσταντίνου προς τα δυτικά (είσοδος και έξοδος), ενώ για την εξυπηρέτηση της κίνησης από τη λεωφόρο Δεκελείας-Φωκών προς το γήπεδο τα οχήματα κινούνται γύρω από την πλατεία της Αγίας Τριάδας και με ράμπα ανατολικά της εκκλησίας κατεβαίνουν προς το επίπεδο εισόδου του κτιρίου και δη κάτω από την ταπεινωμένη οδό. Υλοποιούνται 180 θέσεις στάθμευσης οχημάτων και 4 θέσεις λεωφορείων. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα στάθμευσης μοτοσυκλετών» (σελ. 8).

Στην πορεία των πραγμάτων οι Αρένες Δούρου και οι λοιποί παίκτες της Συριζέικης πλευράς «μάζεψαν» κάπως το έργο κόβοντας δήθεν τη δεύτερη ράμπα, για να δικαιολογήσουν τα επαναστατικά ένσημα και να διευκολύνουν κάπως τον Άρη Βασιλόπουλο, και τώρα μας το ξανασερβίρουν οι επόμενοι ξαναζεσταμένο, με υψηλότερο κόστος που και πάλι θα κλέψουν από τις δικές μας τσέπες.

Να μην ξεχνάμε ότι τη μελέτη της υπογειοποίησης «δώρισε» στην Περιφέρεια Αττικής η ίδια η πλευρά Μελισσανίδη, οπότε αν μιλάμε για παράλειψη, εννοούμε ότι ο Μελισσανίδης δεν ξέρει τι κάνει.

Ως προς τους ευκαλύπτους και ό,τι κρύβεται στη σκιά τους, τα ξαναείπαμε προσφάτως, όταν η Δύναμη Πολιτών εννόησε ότι έπρεπε να διαμαρτυρηθεί για το προφανώς προδιαγεγραμμένο κόψιμο και δεν χρειάζεται να τα ξαναπούμε.

π.

 

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.