Image

Το Άλσος ΝΦ δεν είναι ούτε πάρκινγκ ούτε αυτοκινητόδρομος

Η “Ελληνική Λέσχη Κλασσικού Αυτοκινήτου” οργανώνει, λέει, συνάντηση αερόψυκτων Volkswagen στο Άλσος ΝΦ την επόμενη Κυριακή 5 Ιουλίου 2020, υπό την αιγίδα του Δήμου ΝΦ-ΝΧ. Οι διοργανωτές δηλώνουν πιο συγκεκριμένα ότι “Η εκδήλωση τελεί υπο την αιγίδα του Δήμου ο οποίος παραχώρησε αποκλειστικά για εμάς χώρο στην είσοδο του άλσους Νέας Φιλαδέλφειας”.

Η παραχώρηση του χώρου δεν πέρασε από το δημοτικό συμβούλιο, δεν πέρασε από την οικονομική επιτροπή έστω, δεν αναφέρθηκε ποτέ δημόσια από τη δημοτική αρχή Βούρου-Κωνσταντινίδη-Κοπελούσου. Χρειάζεται να διαβάζει κανείς τις ιστοσελίδες που ασχολούνται με το αυτοκίνητο (ή τον πάντα καλά πληροφορημένο, ειδικά ως προς τα αυτοκίνητα, Βασίλη Βέττο) για να μάθει ότι την επόμενη Κυριακή σχεδιάζεται αυτή η εκδήλωση, που είναι προφανώς ασύμβατη με το δασικό χαρακτήρα του Άλσους και δείχνει την κατεύθυνση που έχει η δημοτική αρχή σε ό,τι αφορά αυτό τον μοναδικό πνεύμονα πρασίνου στην Αττική.

Έδωσε πράγματι άδεια και αιγίδα η δημοτική αρχή για να μπουν αυτοκίνητα για επίδειξη στο Άλσος; Πριν το κάνει, ρώτησε τους γεωπόνους της υπηρεσίας πρασίνου και τους μηχανικούς της τεχνικής υπηρεσίας; Εκτίμησαν οι πρώτοι τις συνέπειες της εκδήλωσης πάνω στη χλωρίδα και την πανίδα του Άλσους και οι δεύτεροι στους δρόμους της πόλης; Τον δασάρχη τον ρώτησε;

Τι είναι αυτά που ρωτάμε, ε;

Δεν έφταναν όλα τα προβλήματα που υπάρχουν στο Άλσος, δεν φτάνει η κίνηση των αυτοκινήτων στους δρόμους της πόλης και η αντικοινωνική στάθμευση, τώρα η διοίκηση Βούρου-Κωνσταντινίδη-Κοπελούσου πάει ένα βήμα παρακάτω, βάζοντας τα αυτοκίνητα επισήμως στο Άλσος και προσκαλώντας ανοιχτά την κίνηση ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων σε δασικούς και οικιστικούς χώρους.

Έχουμε γράψει πολλές φορές για τη διαχρονική τάση των δημοτικών αρχών να βλέπουν στο Άλσος έναν χώρο προς “αξιοποίηση”, ένα μεγάλο οικόπεδο προς εκμετάλλευση. Εδώ όμως, η διοίκηση Βούρου-Κωνσταντινίδη-Κοπελούσου υπερβαίνει τα όρια.

π.