Image

Επίβλεψη! Ημερολόγιο έργου!

Κοίτα τι πήγα και θυμήθηκα – μ’ αφορμή την ορθή επισήμανση των κινδύνων που απορρέουν από την παρουσία βαρέων οχημάτων στο Δάσος, στον χώρο άμεσης γειτονίας με την “Αγιά Σοφιά”.

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2017 έγραφα στον Κόσμο της Ν. Φιλαδέλφειας, με τον ίδιο τίτλο, τον σημερινό:

“Παρατρεχάμενοι της «Αγιά Σοφιάς» χλευάζουν την απαίτησή μας για επίβλεψη και την τήρηση ημερολογίου έργου από το Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, την Περιφέρεια Αττικής, τα αρμόδια υπουργεία.

Λογικό από τη μεριά τους, διότι δεν επιθυμούν τον έλεγχο· την ασυδοσία προτιμούν, όμως η «Αγιά Σοφιά» επιχειρείται σε δημόσια γη, θα ξοδευτεί και δημόσιο χρήμα. Εξ αυτού απαραίτητος ο δημόσιος έλεγχος, μάλιστα από υπηρεσίες άλλες από εκείνες που θεώρησαν σωστό, παρά το πλήθος των ενστάσεων, των σοβαρών ενστάσεων, να εκδώσουν οικοδομική άδεια στο όνομα της ερασιτεχνικής ΑΕΚ και της Δικέφαλος 1924 ΑΕ.

Οι δημοτικοί πάλι αξιωματούχοι, οι επιστημονικοί συνεργάτες τους, και οι υπ’ αυτούς τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας αδιαφορούν για την υπόδειξή μας, που είναι το ελάχιστο που θα μπορούσαν να κάνουν προς το συμφέρον της πόλης, επαγρυπνώντας για το πιθανό χειρότερο και από αυτά που έχουν αποφασιστεί – θαρρούν πως θα τη βγάλουν καθαρή με τον νέο «Κένταυρο», κανένα ποδηλατόδρομο εντός του Άλσους ή και τον ηλεκτροφωτισμό κάποιων σημείων του· και με τα κλαμπατσίμπαλα βεβαίως. Πλανώνται ωστόσο, και πλανώνται πλάνην οικτράν!”

Και ήδη στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 είχα γράψει:

“Για το έργο της «Αγιά Σοφιάς», ημερολόγιο έργου, με τις προδιαγραφές που σημείωσα σε προηγούμενο σημείωμά μου, οφείλει κατά τη γνώμη μου να τηρεί και η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας για πολλούς λόγους, προβλεπτούς μα και απρόβλεπτους και βεβαίως για την ιστορία του πράγματος – για να το πω με άλλα λόγια: ένα καλογραμμένο ημερολόγιο έργου συνιστά ανεκτίμητης αξίας ντοκουμέντο, όχι μόνο ιστορικό. …”

Θα ήθελα εδώ να σημειώσω: Αν για την “Αγιά Σοφιά” η επίβλεψη και το ημερολόγιο έργου ήταν μια φορά αναγκαία, για την υπογειοποίηση είναι δέκα.

Όσον αφορά τον κίνδυνο πυρκαγιάς, ας μου επιτραπεί να σημειώσω αύριο μερικά…

Κώστας Π. Παντελόγλου