ΜΠΕ Μελισσανίδη 8: Ποιο το εύρος της «ανάπτυξης» στην περιοχή;

Agia_Sofia_Stadium_ConceptΚάποιος χρήστης κοινωνικού δικτύου σχολίασε ως εξής προηγούμενο δημοσίευμα του «Κόσμου της Ν. Φιλαδέλφειας», θεωρώντας πιθανόν ότι ενισχύει το επιχείρημα Μελισσανίδη για την «ανάπτυξη» της περιοχής, που ορισμένοι φαίνεται πως καταπίνουν αμάσητο:

ΤΗΝ ΦΙΛΑΔΈΛΦΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΊ Η ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ ΣΟΥ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΉ ΠΑΡΆ ΝΑ ΓΕΜΊΖΕΙ 40000 ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΏΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΊ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΏΝΟΝΤΑΙ ΚΆΤΙ ΠΑΡΆΣΙΤΑ Η ΔΗΜ ΥΠΑΛ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΈΝΑ

Αν ήθελε να μεταφέρει επακριβώς το επιχείρημα Μελισσανίδη, θα βοηθούσε να έχει διαβάσει τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του γηπέδου Μελισσανίδη και ειδικότερα την Μελέτη Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων (σελ. 18):

Η ευρύτερη περιοχή του Κέντρου δεν διαθέτει οργανωμένους χώρους στάθμευσης, εκτιμάται όμως ότι σε ακτίνα της τάξης του ενός χιλιομέτρου, ίσως και κατά τι μεγαλύτερης, υπάρχει η διαθεσιμότητα μερικών εκατοντάδων θέσεων. Θα μπορούσε δηλαδή, σε εύλογη απόσταση από το Κέντρο, να εξυπηρετηθεί σε ελεύθερες θέσεις στο οδικό δίκτυο η στάθμευση ενός αριθμού της τάξης των 450 οχημάτων, που μαζί με τα παραπάνω αθροίζει ένα σύνολο της τάξης των 1.500 στην εγγύς περιοχή του Κέντρου.
Το σύνολο των 1.500 οχημάτων αντιστοιχεί σε 100 οχήματα ανά 1.000 θεατές για προσέλευση 15.000 θεατών, δηλαδή πληρότητα γηπέδου της τάξης του 47%, που ξεπερνά την αναμενόμενη σε συνήθεις διοργανώσεις.

Τι απ’ τα δυο να ισχύει, άραγε; Δεν αναμένουν οι μελετητές και τόσο κόσμο στην περιοχή, στην περίπτωση που λειτουργήσει το γήπεδο ή κάτι προσπαθούν να κρύψουν γύρω από το ζήτημα της στάθμευσης; Για το δεύτερο ενδεχόμενο, που θίγεται εν πολλοίς και από την έκθεση ομάδας ειδικών επιστημόνων που έδωσε στη δημοσιότητα ο Δήμος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, θα επανέλθουμε φυσικά.

π.

1 Comment

  • Aγαπητε,

    η χρυση ευκαιρια του δημου ΜΑΣ να δημιουργηθουν παραπλευρα εργα που θα βοηθουν τους κατοικους -δημοτες τις υπολοιπες 6 ημέρες τις εβδομαδος πλην της Κυριακατικης αργιας του Ποδοσφαιρου ,εφτασε!!!
    Για να καταλαβεις τι εννοω ,πρωτα θα πρεπει να εισαι κατοικος της Ν.Φιλαδελφειας και να βγαινει με το ιχ απο το σπιτι καθημερινα,αλλιως δεν προκειτε να καταλαβεις τιποτα…
    Α. το γηπεδο γκρεμιστηκε εδω και 12 ετη. Απο τοτε εως σημερα μπορεις να μου πεις για ποιο λόγο στην Λ.Δεκελείας απο το υψος του γηπέδου έως την Ν.Χαλκηδονα στην παλιά αστυνομια ,τα αυτοκινητα ειναι παρκαρισμένα δεξια και αριστερα παρανομα σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας??
    Β.Με την ιδιωτική αναπτυξη στην περιοχη της τελευταιας 5ετιας στο χωρο της εστιασης, το προβλημα της σταθμευσης έχει ξεφυγει σε πολύ μεγαλυτερο βαθμό απο οταν υπηρχε το γηπεδο και δεν έχει δημιουργηθεί ουτε ενας χωρος έστω ιδιωτικός για σταθμευση…..
    Γ.Η χρηση του γηπέδου σε επισημα ματς κυρίως ειναι Κυριακή που οι κατοικοι αλλά και οι επισκεπτες στην πολη μας είναι σε περιορισμένη δραστηριοτητα…πλην φυσικά των ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ που πηγαινουν στο γηπεδο με τα ποδια …..
    Δ.Ο ιδιωτικος χωρος σταθμευσης στο μπριτανια που θα δημιουργηθεί θα παραχωρηθεί για τις ημέρες εκτός αγώνων στο δημο,αρα για παραδειγμα αυτος που θα θελει να φαει μεξικανικο ή να πιει ποτο στα πολύ ωραια μαγαζια εναντι του γηπεδου ,δεν θα κλεινει τον περιπτερα ουτε τα ιδιωτικά παρκινγκ των κατοικιων ………..
    Ε.Ευκαιρια για νεα εσοδα για τον δημο με χωρους σταθμευσης επι ελαχιστη καταβολή 1-2 ευρω λοιπον για να δωσει λυση στο προβλημα των κατοικων που ειναι σημερινο ,καθημερινο και δεν το δημιουργησε ο Μελισσανιδης και η ΑΕΚ………

    αυτα και καλα μυαλα

Αφήστε μια απάντηση