Μερικά ακόμη για το Σχέδιο Νομοθετικής Ρύθμισης όσον αφορά το Γήπεδο της ΑΕΚ στην Νέα Φιλαδέλφεια

Στο χθεσινό γραφτό μου στηλίτευσα το ψεύδος της Αιτιολογικής Έκθεσης του Σχεδίου Νομοθετικής Ρύθμισης όσο αφορά το Γήπεδο της ΑΕΚ στην Νέα Φιλαδέλφεια κατά το οποίο «Οι προτεινόμενες βελτιώσεις στο πολεοδομικό πλαίσιο της περιοχής, και οι βασικές αρχές του επενδυτικού προγράμματος, έχουν ήδη αποτελέσει αντικείμενο ευρείας δημοσιότητας, εκτεταμένης διαβούλευσης και δημόσιου διαλόγου, τόσο με την παρουσίασή τους στο κοινό και την συμμετοχή του τελευταίου σε αυτό, όσο και με την διεξοδική ανάλυση και συζήτησή τους σε τυπικές και άτυπες συνεδριάσεις των δημοτών και πολιτών της ευρύτερης περιοχής της Φιλαδέλφειας, αλλά και οικονομικών, κοινωνικών και άλλων δημόσιων και ιδιωτικών φορέων».Το πρώτο καταστατικό της ΑΕΚ

Η Βουλή των Ελλήνων ας μάθει ότι αυτό που έγινε ήταν η υφαρπαγή δύο αποφάσεων του παρόντος Δημοτικού Συμβουλίου, σε μια γενική αναφορά για το έργο που επιθυμεί η «Οικογένεια της ΑΕΚ» στην θέση του παλαιού της Γηπέδου.

Η Βουλή των Ελλήνων οφείλει πριν ψηφίσει να μελετήσει τα Πρακτικά των δύο «Συνεδριάσεων» του Δημοτικού Συμβουλίου, να δει μέσα σε τι συνθήκες έγιναν, να διαπιστώσει ότι το Δημοτικό Συμβούλιο «συνεδρίαζε» χωρίς να έχουν κατατεθεί γνωματεύσεις της Νομικής και Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Η Βουλή των Ελλήνων οφείλει πριν ψηφίσει να ζητήσει την γνωμάτευση της Δασικής Υπηρεσίας, αλλά και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου, της Δασολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αλλά και του Γεωπονικού Πανεπιστημίου, του Τεχνικού Επιμελητηρίου, αλλά και του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου… – εφ’ όσον δεν ενήργησε γι’ αυτό το Υπουργείο Περιβάλλοντος.

Και φυσικά οι γνωματεύσεις αυτές πρέπει, μαζί με εκείνες της Νομικής και Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, να τεθούν υπ’ όψιν του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας – να δούμε τότε αν θα συνεχίσει να υπάρχει η ισχνή πλειοψηφία των 17 Δημοτικών Συμβούλων στους 33 που επιτεύχθηκε στην δεύτερη «Συνεδρίασή» του, εκείνη της 20ης Νοεμβρίου 2013 (την πρώτη «Συνεδρίαση» του Δημοτικού Συμβουλίου, εκείνη δηλαδή της 2ας Οκτωβρίου 2013, μόνο οι τρεις Δημοτικοί Σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» (ΚΚΕ) δεν δέχτηκαν να την νομιμοποιήσουν αποχωρήσαντες, και ορθά έπραξαν).

Και ένα ακόμη ψεύδος της Αιτιολογικής Έκθεσης του Σχεδίου Νομοθετικής Ρύθμισης όσον αφορά το Γήπεδο της ΑΕΚ στην Νέα Φιλαδέλφεια θέλω σε αυτό το γραφτό μου να επισημάνω – στην τρίτη της σελίδα γράφει η Έκθεση:

«Επειδή τα σχέδια ανακατασκευής του Γηπέδου για πολλούς λόγους (τεχνικούς, οικονομικούς και νομικούς) δεν τελεσφόρησαν, σχεδιάζεται πλέον η κατάρτιση ενός νέου προγράμματος που πηγάζει από την ενότητα της Οικογένειας της ΑΕΚ και την ουσιαστική και δημιουργική συνεργασία της με την Πολιτεία, με τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας και την Περιφέρεια Αττικής, με τους κοινωνικούς φορείς της πόλης, με τους φορείς του Προσφυγικού Ελληνισμού».

Οι φαραωνικές επιδιώξεις της ΑΕΚ σε βάρος της πόλης δεν τελεσφόρησαν διότι οι Φιλαδελφειώτες και οι Φιλαδελφειώτισσες ενωμένοι εξεγέρθηκαν και αντιπάλεψαν αυτές τις επιδιώξεις. Αυτή είναι η αλήθεια και πρέπει να την έχουν υπ’ όψιν τους όλοι – και η «Οικογένεια της ΑΕΚ», και αυτοί που νομίζουν πως μόνοι αυτοί – ένα Υπουργείο δηλαδή που δεν το χαρακτηρίζει στην περίπτωσή μας τουλάχιστον η έξωθεν καλή μαρτυρία – είναι η Πολιτεία, αλλά και οι επίορκοι εκ των Δημοτικών Συμβούλων στο καθήκον τους να προστατεύουν και να προάγουν την πόλη και τον πληθυσμό της…

Ας το έχουν υπ’ όψιν τους και οι μετέχοντες της Βουλής των Ελλήνων, οι οποίοι οφείλουν να απορρίπτουν έγγραφα που κάθε άλλο παρά θυμίζουν έγγραφα πολιτικής ηγεσίας και δημοσίας υπηρεσίας οι οποίες προστατεύουν το δημόσιο συμφέρον και την αξιοπρέπεια όλων μας.

Κώστας Π. Παντελόγλου

Αφήστε μια απάντηση